ناگفته هایی از زندگی ولادیمیر پوتین
نوشته شده توسط : alipour

ناگفته
هایی از معاش ولادیمیر پوتین اختیاراتی که ولادیمیر پوتین در بازه سرویس در سمت افسری خدمت اطلاعاتی یک صدایی جماهیر شوروی (کا گ ب) داشت، زمینۀ ورود وی به مرکز ها امنیتی اساسی آلمان شرقی را در دهۀ هشتاد قرن قبل فراهم کرده بود . این یک عدد از ناگفته هایی هست که سندها تازه منتشره در آلمان افشا کرد .

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مقامات آلمانی کارتی متعلق به "میجر ولادیمیر پوتین" را پیدا کرده اند که این کارت روز 12 دسامبر 1985 در شهر درسدن آلمان شرقی توسط وزارت امنیت میهن (اشتازی) صادر گردیده می باشد . این کارت به پوتین 33 ساله اختیارات فراوانی داده بود .

به نوشتۀ مجله بیلد چاپ آلمان؛ این کارت دارای امضای پوتین میباشد و هر سه ماه یکبار تمدید می شد و بازه اعتبارش تا سال 1989 بود .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

خبرنامه بیلد تصویر این کارت و تصویر پوتین را در کنار هم منتشر کرد و نوشت که این کارت در بین پرونده های متعلق به بازه شوروی پیدا گردیده می باشد .

"کنراد فِلبِر" مدیریت آرشیو وزارت امنیت کشور آلمان شرقی (اشتازی) در گفتمان با بیلد اعلام کرد : کسی نمی دانست که پوتین این کارت را از اشتازی دریافت کرده بود چون نامش در لیست اسامی نیروهای ارتش شوروی که دارنده چنین کارتی بودند، فقدان .

فلبر می گوید : پوتین با این کارت می توانست بدون هیچ مشکلی وارد دفترها دستگاه های امنیتی وزارت امنیت میهن آلمان شرقی (اشتازی) شود و با توجه به اهمیت دارندۀ این کارت، پلیس شهر درسدن به حامل آن احترام نظامی می گذاشت .

فلبر افزود : این کارت همچنین به پوتین اجازه می اعطا کرد که مزدوران آلمانی را جذب نماید زیرا بدون چاره کمبود که همیاری خود با کا گ ب را فاش کند .

کرملین تاکنون درباره کارت پوتین اظهار لحاظ نکرده می باشد . دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اذعان کرد که در مقطع شوری یک گونه "همکاری" بین سرویس های اطلاعاتی مسکو و درسدن بود .

پوتین نصفه دهه هشتاد در ابتدای همیاری اش با "کا گ ب" در مساله فرنگی وارد درسدن شد و تا سال 1990 به مأموریت خویش در دفتر کار "کا گ ب" در درسدن ادامه می داد .

روزنامه بیلد نوشت : مشخص نمیباشد که چرا پوتین پس از نقطه پايان مأموریتش در آلمان شرقی کارتش را معدوم نکرد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی





:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: